وبلاگ

خرید اتصالات پنوماتیک

خرید اتصالات پنوماتیک

اتصالات پنوماتیکی قطعاتی هستند که برای اتصال بخش‌های لوله و شیلنگ در سیستم‌های پنوماتیک (گاز تحت فشار) استفاده می‌شوند. با ما در نکات خرید اتصالات پنوماتیک باشید.

خرید اتصالات پنوماتیک

از آنجایی که سیستم اتوماسیون و ابزارهای هوا به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند، اتصالات پنوماتیک کاربرد گسترده ای دارند. اما هنوز بسیاری از مردم مطمئن نیستند که چگونه به خرید اتصالات پنوماتیک بپردازند. اتصالات هوای مناسب پنوماتیک به معنای تناسب خوب، قیمت خوب، کیفیت خوب به نوعی است.

نکات خرید اتصالات پنوماتیک

| جهت مشاهده سایر محصولات شرکت پارسیان صنعت ما را در اینستاگرام همراهی فرمایید.

اتصالات پنوماتیک چیست؟

اتصالات پنوماتیکی ارتباط اساسی بین لوله ها، شیلنگ ها و سایر اجزای یک سیستم پنوماتیک را فراهم می کند. اتصالات هوا دارای مهر و موم های محکم تری هستند و نیاز به فشار کمتری نسبت به اتصالات هیدرولیک دارند و معمولاً در انواع مختلف اتصال دهنده ارائه می شوند.

اهمیت خرید خرید اتصالات پنوماتیک

  • صدها اندازه لوله و ترکیب برای پاسخگویی به تقاضاهای مختلف.
  • کم هزینه، آسان برای تغییر و نگهداری
  • برخی از سری اتصالات را می توان برای آب استفاده کرد.

نکات خرید اتصالات پنوماتیک

توجه به جنس

اتصالات پنوماتیک پلاستیکی:

این محصول برای لوله های پلی اورتان و نایلون طراحی شده است، می تواند برای یک محیط کاری معمولی استفاده شود، عمدتا سیال هوا است.

اتصالات پنوماتیک برنجی:

این محصولات معمولاً از برنج با روکش نیکل ساخته می شوند، اگرچه برخی از اتصالات کامپوزیت ساخته شده از نایلون تقویت شده با شیشه نیز موجود است. اتصالات پنوماتیک فشاری برنجی به راحتی جدا می شوند و دوباره وصل می شوند و آنها را برای هر محیطی که در آن تغییرات مکرر لازم است عالی می کند. آنها با نایلون، پلی اورتان، پلی اتیلن و برخی از انواع لوله های کمتر رایج قابل استفاده هستند.

اتصالات پنوماتیک ضد زنگ:

خرید اتصالات پنوماتیک ضد زنگ امکان مونتاژ مدار سریع را برای انتقال هوا، گاز یا مایعات فشرده در طیف وسیعی از فشارها و دماها فراهم می کنند. اتصال و قطع اتصال فوری و دستی است. معمولاً مواد SS316 است، بنابراین به گاز و مایع خورنده اجازه عبور می دهد. در کاربردهای پنوماتیکی مانند رباتیک، سیستم‌های انتقال و هر سیستمی که نیاز به انتقال هوای فشرده یا مایعات سازگار با مواد تولیدی دارد استفاده می‌شود.

قیمت اتصالات پنوماتیک

شکل

مجموعه گسترده ای برای خرید اتصالات پنوماتیک خواهید یافت که انواع مختلف عملکردها و انواع اتصال را پوشش می دهد. برخی از نمونه های رایج عبارتند از:

اتصالات آرنجی پنوماتیک:
این اتصالات با یک اتصال زاویه دار، معمولاً 90 درجه (زاویه راست) مشخص می شوند. اتصالات زانویی پنوماتیک برای اتصال یک یا چند شیلنگ استفاده می شود و می تواند به کاربر اجازه دهد تا به راحتی اتصالات را در یک سیستم برای مجموعه ای از لوله ها تغییر دهد.

ویژگی های کلیدی:

  • جمع و جور و همه کاره
  • مناسب برای کار با لوله های نایلونی

اتصالات مستقیم پنوماتیک:
مشخصه این اتصالات داشتن یک طرف رزوه ای و دیگری با اتصال لوله است که امکان اتصال مجموعه ای از شیلنگ ها را فراهم می کند. آنها اغلب به عنوان آداپتور استفاده می شوند و در قطرها، اندازه های گوناگون، درجه ها و مواد مختلف فروخته می شوند.

ویژگی های کلیدی:

  • امنیت بالا
  • قابل استفاده با طیف وسیعی از سازها

اتصالات تی پنوماتیک:
خرید اتصالات پنوماتیک T دارای مکانیزم فشاری هستند که امکان اتصال ایمن و مطمئن به پورت های رزوه ای را فراهم می کند و از نصب آسان و سریع بدون ابزار پشتیبانی می کند. کانکتورهای شاخه و کانکتورهای انتهایی در هر دو جنس موجود هستند. این اتصالات معمولاً در کاربردهای خلاء یا فشار استفاده می شوند.

ویژگی های کلیدی:

  • طراحی تمام سوراخ
  • میزان نشتی پایین

اتصالات پنوماتیک Y:
این نوع اتصالات برای طیف وسیعی از کاربردها، مانند خطوط هوایی صنعتی، ابزارآلات هوا، گاراژها، روباتیک، خودروسازی، نساجی، بسته بندی، کاربردهای حمل و نقل و بسیاری موارد دیگر مناسب هستند.

ویژگی های کلیدی:

  • اتصال و قطع سریع
  • مخزن مقاوم در برابر جریان کامل و خلاء
  • کانکتورهای قطع کننده تکی ممکن است امکان کار با یک دست را فراهم کنند

فولی سرجکی پنوماتیک:

این اتصالات بسته به نوع عملکرد خاصی که انجام می‌شود، می‌توانند در نقش‌های متنوعی استفاده شوند. آنها در بسیاری از مواد بدنه مختلف مانند آلیاژ آلومینیوم، برنج، مس، PBT و آلیاژ فولاد قابل خریداری هستند.

ویژگی های کلیدی:

  • می تواند عملکردهای زیادی مانند مسدود کردن، اگزوز، تنظیم جریان، تامین و خاموش کردن را ارائه دهد
  • همه کاره
نوع اتصال

اتصالات را می توان به طیف نسبتاً گسترده ای از مجراها و انواع دستگاه ها از جمله شیلنگ ها و لوله ها در نقاط مختلف اطراف سیستم های با نیروی هوا متصل کرد. خرید اتصالات پنوماتیک برای کاربرد و محیط کاری مورد نظر شما تا حد زیادی به فشارهای عملیاتی که نیاز دارید سیستم در آن کار کند بستگی دارد.

با این حال، هنگام انتخاب و خرید اتصالات پنوماتیک ، همچنین مهم است که به نوع دقیق مجرای که هوای فشرده را در دو طرف اتصالات مورد نظر فشار می‌دهید، توجه داشته باشید. مواد مختلف دارای خواص متفاوتی هستند که اغلب بهترین انتخاب اتصالات را برای استفاده تعیین می کند.

شیلنگ
شیلنگ معمولاً به یک نوع لوله انعطاف پذیر گفته می شود که از چندین لایه از مواد لاستیکی یا پلاستیکی مقاوم ساخته شده است. اغلب برای تعویض در فواصل نسبتاً منظم به دلیل ساییدگی و پارگی عمومی طراحی شده است. به همین دلیل، اتصالاتی که برای استفاده با شیلنگ هوا طراحی شده‌اند، ممکن است کمتر دائمی باشند یا راحت‌تر جدا شوند، به این دلیل که نسبتاً اغلب از هم جدا می‌شوند.

لوله
لوله در این زمینه معمولاً مجرای ساخته شده از مواد جامد تر، اغلب در یک لایه یا طول را نشان می دهد و به طور کلی به عنوان گزینه بهتری برای نصب یا اجرای دائمی تر دیده می شود. اتصالات لوله پنوماتیک ممکن است نسبت به انواع دیگر محکم‌تر در جای خود ثابت شوند و گاهی اوقات به‌طور خاص برای جداسازی یا جدا شدن مکرر طراحی می‌شوند. لوله معمولاً برای اتصالات با توجه به قطر داخلی آن درجه بندی یا اندازه می شود.

خرید اتصالات پنوماتیکی

نحوه انتخاب و خرید اتصالات پنوماتیک مناسب

اتصالات به کنترل نیرو و جریان جهتی گاز یا هوای فشرده مورد استفاده در سیستم های پنوماتیک کمک می کند. یکی از اولین ملاحظات در انتخاب و خرید اتصالات پنوماتیک ، نوع ظرفی است که به آن وصل می‌شوید، مانند انعطاف‌پذیری شیلنگ یا لوله و همچنین قطر داخلی (ID) و قطر خارجی (OD) ظرف برای اطمینان از مهر و موم کافی و اتصال ایمن. انتخاب مواد مناسب برای اتصال پنوماتیک شما نیز مهم است، از جمله سازگاری با گاز یا مقاومت در برابر گرما یا خوردگی.

سایر ملاحظات در خرید اتصالات پنوماتیک مناسب عبارتند از:

  • نوع اتصال و عملکردی که انجام می دهد
  • فشار عملیاتی سیستم پنوماتیک
  • محدوده دمای عملیاتی
  • P.S.I. الزامات درخواست شما
  • مقدار ارتعاش تولید شده توسط سیستم پنوماتیک
  • نوع رزوه اتصالات گیرنده

CRMpersian دارای تیم فنی متخصص آماده ساخت سفارشات شما مشتریان عزیز می باشد و همچنین تنها نمایندگی فروش شیلنگ و اتصالات هیدرولیک و پنوماتیک همراه با ضمانتنامه کالا است.

| جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت محصولات شرکت پارسیان صنعت تجارت امید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *